recentgooglesearches:

worlds biggest a boob image

lolthefunniest:

life hack: break your fucking arm

juliajm15:

Trying on styles with Dipper and Mabel :)

When I'm late: these ppl gotta chill I'm exactly where I got to be at this moment. God put me here for a reason, I ain't suppose to rush the universe.
When somebody else late: u stay irresponsible. Trash the fuck why u always late? How u go to work?? Lazy filth I've. Been waiting outside for 5 mins.... WHERE THE HELL U AT???!!

payspectre:

*shino’s design is released*

image

notquiteshakespeare:

truelladeville:

theblogchoseme:

truelladeville:

I wanna see pictures of your lowest moment from 2013 go

I was in a Toy Story play.

image

And I loved it.

image

You’re an inspiration to us all

please explain how this was your lowest point

how to pick up CHICKS!!

eggeworth:

  • cup your hands around them protectively
  • lift them from the ground
  • gently kiss their fuzzy heads
  • say “peep peep” calmingly so as not to be pecked
  • peep peep

yugiohslavic:

artistic masterpiece

frerardruinedmylife:

adiostoreadumb:

SO WE WERE SUPPOSED TO HAVE AN ALL SCHOOL ASSEMBLY ABOUT GLOBAL STUFF BUT IT WAS A TRAP AND THE TEACHERS FLASHMOBBED US AND THE HEAD OF THE MATH DEPARTMENT JUST ZIPLINED OVER THE CROWD AND THREW CANDY OH MY FUCKING GOD

WHAT TYPE OF SCHOOL DO YOU EVEN GO TO??

brotoro:

maghrabiyya:

rumorsincolor:

spookyhoneybadger:

behold, this actual bag of trash.

Over her.

i have always disliked this woman

i knew there was a good reason for it i can just sense the shitty person she is

lmao nobody even cares that jennifer lawrence is transphobic, homophobic, sexist shit. she said she liked pizza one time and the world fell on their knees to praise her without criticism

thesmellofgreen:

laughterkey:

milesofastora:

vinyasanya:

its never not a good time for this video

…..you…..you found it

Classic

can you believe there are people who haven’t seen this video before